Trelopeiraiotes Blog

Συνέντευξη Δημάρχου Παναγιώτη Φασούλα στην εκπομπή «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΏΡΑ MEGA»

 

Με τους Δημήτρη Καμπουράκη και Γιώργο Οικονομέα

Δημοσιογράφος: Κύριε Φασούλα, σε ένα άλλο κανάλι γίνονταν διάφορες καταγγελίες, ότι χαλάτε λεφτά, ενώ ο Πειραιάς είναι παραμελημένος. Τα είδε όλος ο κόσμος….
Δήμαρχος: Ο Πειραιάς για πρώτη φορά, είναι πλεονασματικός. Είναι ο μόνος Δήμος που δεν έχει αυξήσει τα δημοτικά τέλη, εδώ και τέσσερα χρόνια, μη επιβαρύνοντας τους Δημότες. Είναι ο μόνος Δήμος που ο Δήμαρχος δεν έχει κάνει ένα επίσημο ταξίδι, είναι ο μόνος Δήμος που παρουσιάζει ένα τεράστιο κοινωνικό έργο, γιατί είναι αναγκασμένος να το παρουσιάζει μιας και είναι το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Θυμίζω ότι πριν τις εκλογές είχαν κατέβει, 500 μετανάστες από την Μυτιλήνη στον Πειραιά. Αυτοί οι 500 άνθρωποι, που μεταξύ τους ήταν βρέφη 15 ημερών, γέροντες κτλ επί τέσσερις ημέρες, τους φιλοξενούσαμε στον Πειραιά, διαφορετικά θα πεθαίνανε. Τους αδειάσανε και τους αφήσανε.

 Δημοσιογράφος: Αυτά ήταν τα «τραπέζια»;…

Δήμαρχος: Αυτά ήταν τα «τραπέζια» του Δημάρχου. Όλοι στον Πειραιά γνωρίζουν ότι ο Παναγιώτης ο Φασούλας τα «τραπέζια» που κάνει με τους φίλους του, τα πληρώνει ο ίδιος, με την πιστωτική του κάρτα, μάλιστα…που είναι και αποδείξιμο εύκολα. Εν πάσει περιπτώσει αυτή η επίθεση δεν είναι έτσι ξεκάρφωτη. Υπάρχουν επιχειρηματικά συμφέροντα που έχουν θιχτεί στον Πειραιά και ψάχνουν να βρουν διέξοδο, διαβάλλοντας με.

 Δημοσιογράφος: Τέλος πάντων, τι θέλουν;

Δήμαρχος: Εμείς, ως πρώτο μέτρο στον Πειραιά, πήραμε την απόφαση να απαλλοτριώσουμε ένα τεράστιο οικόπεδο 47 στρεμμάτων δίπλα στο Καραϊσκάκη. Όλοι αυτοί οι υποψήφιοι Δήμαρχοι, πολιτικοί, δημοσιογράφοι, δεν έχουν καμία άποψη. Δεν έχουν άποψη, αν πρέπει να απαλλοτριωθεί ή όχι ο χώρος.

 Δημοσιογράφος: Για να το κάνετε τι αυτό;

Δήμαρχος: Μητροπολιτικό Πάρκο. Και για μας είναι μείζον θέμα.

 Δημοσιογράφος: Λέτε το κομμάτι ανάμεσα στην Πειραιώς και στο Καραισκάκη;
Δήμαρχος: Αφορά όλη την Αττική και σαφώς όλοι εμείς πιστεύουμε, ότι θα’ πρεπε και η κυβέρνηση να μας στηρίξει σε αυτή την αναγκαστική απαλλοτρίωση, γιατί επαναλαμβάνω, δεν αφορά μόνο τον Πειραιά. Όπως αφορά όλη την Αττική ο Βοτανικός που είναι 50 στρέμματα, το ίδιο αφορά και τα 47 στρέμματα στο Νέο Φάληρο.

Δημοσιογράφος: Τέλος πάντων αυτό το επιστημονικό πάρκο…
Δήμαρχος: Το επιστημονικό πάρκο είναι άλλο και εντάσσεται στο ειδικό αναπτυξιακό πρόγραμμα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση, πριν μια εβδομάδα. Δεν έχω ακούσει από τους υποψήφιους βουλευτές όλων των κομμάτων να λέει την άποψή του για αυτό. Θέλουν να γίνει Μητροπολιτικό Πάρκο;

Δημοσιογράφος: Συγγνώμη, εγώ το βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, τον Καρύδη, τον έχω ακούσει να λέει ότι πρέπει να απαλλοτριωθεί.
Δήμαρχος: Ακριβώς έτσι είναι. Μίλησα για υποψήφιους. Εμείς έχουμε μια σειρά έργων, που είναι θετικά για τον Πειραιά. Τους πρώτους τρεις μήνες εγκαινιάσαμε το πρώτο πάρκινγκ, που ήταν φτιαγμένο και δεν λειτουργούσε 5 χρόνια. Πρώτη φορά ο Δήμος Πειραιά, έχει δικό του Δημαρχείο. Θέλαμε και εμείς το ίδιο όπως η Αθήνα, να έχουμε ένα επίσημο χώρο, για τις επίσημες αντιπροσωπείες που επισκέπτονται τον Δήμο. Είμαστε ο τρίτος Δήμος της χώρας…

Δημοσιογράφος: Τι φωνάζετε τότε ότι δεν έχετε λεφτά;
Δήμαρχος: Παραλάβαμε το Δήμο με μεγάλη οικονομική κρίση. Καταφέραμε να αποπληρώνουμε το δάνειο μας, με πολύ σκληρή δουλειά. Έχουμε αποπληρώσει 35 εκατομμύρια ευρώ, σε ένα δάνειο 200 εκατομμυρίων ευρώ, σε 3 χρόνια, όταν η προηγούμενη Δημοτική Αρχή, είχε αποπληρώσει 12 εκατομμύρια σε 8 χρόνια.

Δημοσιογράφος: 200 εκατομμύρια χρωστάτε;
Δήμαρχος: Μαζί με τα τοκοχρεωλύσια, ναι τόσο, ίσως φτάνουν στα 220. Όταν λοιπόν η προηγούμενη Δημοτική Αρχή έχει ξεπληρώσει 12 εκατ. ευρώ και εμείς έχουμε ξεπληρώσει σε 3 χρόνια 35 εκατ. ευρώ, καταλαβαίνει κανείς τι είδους «σπατάλη» γίνεται!

Δημοσιογράφος: Ναι αλλά ο Πειραιώτης αυτά δεν τα καταλαβαίνει… τα καταλαβαίνει, αλλά σου λέει, η παιδική χαρά είναι σκουριασμένη.. το σκουπίδι κλπ.
Δήμαρχος: Είναι φανερό. Δεν υπάρχει αμφιβολία σε μια πόλη που έχει 160 σχολεία, πρέπει όλα αυτά να συντηρούνται με πολύ μεγάλο κόπο και με την συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας. Υπάρχουν δεκάδες παιδικές χαρές. Άλλες είναι καλές, άλλες είναι σε κακή κατάσταση…

Δημοσιογράφος: Είναι τόσο μεγάλο κόστος, ν’ αλλάξει μια παιδική χαρά; Με πήρε ένας Πειραιώτης συγκεκριμένα, ότι εκεί είναι μια παιδική χαρά σκουριασμένη.
Δήμαρχος: Συμφωνώ. Δεν υπάρχει αμφιβολία. Εγώ θέλω να σας πω το εξής: Ο πρωθυπουργός της χώρας και όλοι οι Έλληνες αντιλαμβάνονται ότι πρέπει να γίνουν «πέντε θυσίες» για να σωθεί η χώρα. Ποιες είναι αυτές οι θυσίες που κάνουμε από την μεριά μας. Παραλάβαμε το Δήμο Πειραιά με 2.800 εργαζόμενους, εκ των οποίων οι 600 ήταν συμβασιούχοι. Υπήρχαν 600-700 συμβασιούχοι κάθε χρόνιο στον Πειραιά επί 8 χρόνια. Αυτό σημαίνει γύρω στους 4.000 συμβασιούχους, επί 2.000 ευρώ ο καθένας το μήνα. Μιλάμε για 8 εκατομμύρια το μήνα επί 96 μήνες μαζεύεται ένα «τρελό» ποσό, για την πληρωμή τους. Όχι ότι δεν πρέπει να πληρώνονται. Είναι και κοινωνικό το έργο, αλλά πως θα εξοικονομήσεις χρήματα, αν δεν φύγουν οι συμβασιούχοι;

Δημοσιογράφος: Και αν στην θέση τους μπουν μόνιμοι, πάλι το ίδιο δεν θα τους πληρώνεις; Και μπορεί να γίνει η δουλειά χωρίς τους συμβασιούχους;
Δήμαρχος: Το πολιτικό κόστος το δικό μου είναι το εξής: Μπορεί να μην έχει γίνει δουλειά σε 2-3 ορισμένες παιδικές χαρές, αλλά είναι βέβαιο ότι με την πορεία την οικονομική που έχει ο Πειραιάς αυτή την στιγμή αποπληρώνοντας το χρέος του, μπαίνει σε μια άλλη λογική και ιδιαίτερα με το Ειδικό Αναπτυξιακό της κυβέρνησης. Με τα 70 εκατομμύρια ευρώ που μας δίνουν για πρώτη φορά.

Δημοσιογράφος: Συγγνώμη αλλά τα 70 εκατομμύρια ευρώ δεν είναι και κανένα «τρελό» ποσό…
Δήμαρχος: Ναι αλλά πρέπει να σκεφτείτε ότι 3 χρόνια, δεν έχουμε πάρει ούτε 100.000 ευρώ. Με αυτά τα λεφτά δεν θα κάνουμε μεγαλεπήβολα έργα, αλλά με τα 70 εκατ. ευρώ, είναι φανερό ότι μπορείς να αναπλάσεις τις παιδικές χαρές, σου δίνει την δυνατότητα να αναπλάσεις τα ήδη υπάρχοντα πάρκα, σου δίνει την δυνατότητα να προχωρήσεις τις μονοδρομήσεις.

Δημοσιογράφος: Δύσκολη πόλη ο Πειραιάς. Πολύ…
Δήμαρχος: Πάρα πολύ δύσκολη. Γιατί 26 εκατομμύρια περνούν από τον Πειραιά κάθε χρόνο. Αν έχετε έρθει ποτέ στο Καραϊσκάκη, που φιλοξενεί 35.000 ανθρώπους κάθε Κυριακή και δει σε τι κατάσταση είναι το Καραϊσκάκη το βράδυ από σκουπίδια γύρω-γύρω και κάνετε μια αναγωγή σε 26 εκατομμύρια ανθρώπους που περνάνε κάθε χρόνο, θα καταλάβετε τι εστί «βερίκοκο».

Δημοσιογράφος: Ε! τι να κάνουμε; Να πάρουν το «Καραϊσκάκη» να το πάνε στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας;


Δήμαρχος:
Δε φταίει το Καραϊσκάκη. Για όνομα του Θεού! Λέω ότι βλέπεις πόσα σκουπίδια αφήνουν 35.000 άνθρωποι και μπορείς να κάνεις μια αναγωγή, πόσα αφήνουν 26 εκατομμύρια άνθρωποι όταν περνάνε μέσα από την πόλη. Αυτό λέω. Το Καραϊσκάκη δεν θα φύγει ποτέ από τον Πειραιά, όσο και να θέλουν ορισμένοι, να εντάξουν την περιοχή σε άλλους Δήμους. Υπάρχουν επεκτατικές βλέψεις από γύρω Δήμους να πάρουν το Νέο Φάληρο, με τον Καλλικράτη, το οποίο το αρνούμαστε εμείς, μετ’ επιτάσεως. Εμείς είμαστε χαρούμενοι γιατί αυτή η πόλη για πρώτη φορά, έχει για παράδειγμα Δημαρχείο, όπως είπα πριν.

Δημοσιογράφος: Ευχαριστημένο σας βλέπω πάντως μετά από 3-4 χρόνια. Ξέρω ότι κάποια εποχή τα είχατε «βάψει μαύρα». Λεφτά δεν υπήρχαν.


Δήμαρχος:
Ξέρω το έργο μας. Σε ένα μήνα περίπου έχουμε ήδη διαδικασίες να συζητήσουμε με τον ΟΑΣΑ. Αλλάζει ο κυκλοφοριακός χάρτης του Πειραιά, με τις μονοδρομήσεις σε μεγάλες λεωφόρους. Όχι αυτή η κατάσταση που υπήρχε μέχρι σήμερα. Το ΤΡΑΜ και το ΜΕΤΡΟ είναι προ των πυλών της πόλης. Το γιαπί της πλατείας Δημοτικού Θεάτρου δημοπρατήθηκε. Με το ξεκίνημα μας, εγκαινιάσαμε ένα ποδοσφαιρικό γήπεδο στον Άγιο Διονύση.

Δημοσιογράφος: Εάν καταφέρει και η Μπιρμπίλη να στρέψει την Αθήνα προς τη θάλασσα , προς τον Πειραιά…
Δήμαρχος: Είναι εύκολο. Στην Αθήνα υπήρχε η Εταιρία Ενοποίησης Αρχαιολογικών Χώρων. Αμφιβάλει κανείς ότι είναι ένα εκπληκτικό έργο για την Αθήνα.

Δημοσιογράφος: Ποιο;
Δήμαρχος: Η ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων.

Δημοσιογράφος: Όχι βέβαια.


Δήμαρχος:
Η εταιρία Ενοποίησης Αρχαιολογικών Χώρων Αθηνών, γίνεται Αθηνών –Πειραιώς πια. Και αυτό είναι μια συζήτηση, που έγινε πριν μερικές εβδομάδες και προχωράμε στην ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων του Πειραιά, όπου σώζονται οι αρχαίες Πύλες του Πειραιά και με πολύ αξιόλογα αρχαιολογικά ευρήματα. Υπάρχει ολόκληρο αρχαίο θέατρο, το οποίο σώζεται όπου για πρώτη φορά πέρυσι, έγινε Φεστιβάλ μέσα στο αρχαίο θέατρο και θα ξαναγίνει και φέτος το καλοκαίρι. Αν η εταιρία Αρχαιολογικών Χώρων μπει στον Πειραιά και ενοποιήσει όλους αυτούς τους αρχαιολογικούς θησαυρούς της πόλης, μαζί με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, αν έρθει το ΤΡΑΜ, τότε καταλαβαίνετε ότι καλυτερεύει η εικόνα.

Δημοσιογράφος: Αλήθεια με το ΤΡΑΜ τι γίνεται, γιατί είχατε αντιδράσεις εκεί.
 

Δήμαρχος: Δημοπρατήθηκε. Το θέμα ήταν στο Συμβούλιο Επικρατείας. Δεν έχουμε αντιδράσεις.

Δημοσιογράφος: Νομίζω ότι το θέλουν οι Πειραιώτες.
Δήμαρχος: Το θέλουν πάρα πολύ. Και ποιος δεν θέλει ένα μέσο σταθερής τροχιάς που δεν ρυπαίνει, δεν κάνει φασαρία και εν πάσει περιπτώσει βοηθά τον εργαζόμενο να φτάσει στη δουλειά του.

Δημοσιογράφος: Με το λιμάνι τι γίνεται; Με τους Κινέζους, γιατί έχουμε χάσει τη συνέχεια.
Δήμαρχος: Στο λιμάνι υπάρχει επίσης ένα πολύ μεγάλο αναπτυξιακό πρόγραμμα που το λειτουργούμε μαζί. Είναι έτοιμο να γίνει monorail περιμετρικά του λιμανιού. Τραίνο που θα εξυπηρετεί τους επιβάτες του λιμανιού. Με την σύνδεση του λιμανιού με την εθνική οδό, που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει. Έχετε πάει διακοπές φαντάζομαι, πέφτετε σε ένα κτίριο του ΗΣΑΠ. Αυτή είναι η οδός Α. Παπανδρέου που αντί να καταλήγει στο λιμάνι του Πειραιά, σταματάει σε αυτόν τον τοίχο του ΗΣΑΠ. Αυτό λοιπόν το έργο είναι μέσα στο Ειδικό Αναπτυξιακό. Η σύνδεση του λιμανιού με την εθνική οδό. Δεν υπάρχει λιμάνι στον κόσμο με 26 εκατομμύρια επιβάτες που περνάνε και να μπαίνουν τα αυτοκίνητα μέσα στα στενά. Κάθε πρωί τα Κρητικά βαπόρια, έρχονται και αδειάζουν 3.000 ΙΧ και 400 φορτηγά και ξεχύνονται μέσα στα στενά. Περιβαλλοντικά δεν είναι λογικό.

Δημοσιογράφος: Έχουν δρομολογηθεί αυτά;
Δήμαρχος: Είναι δρομολογημένα 100%. Για αυτό λέω: δεν είναι μόνο τα 70 εκατομμύρια ευρώ του Πειραιά. Η Λούκα Κατσέλη ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα 1,5 δισεκ. ευρώ για το λιμάνι. Και είμαστε χαρούμενοι για αυτό. Να σας πως γιατί. Γιατί εκτιμήσανε ότι προσπαθούμε οικονομικά στο Δήμο.

Δημοσιογράφος: Τι σαν τον Όλι Ρεν; Βλέπουν ότι κάνεις δουλειά, πάρε τώρα;
Δήμαρχος: Προφανώς. Που θα πάνε; Θα πάνε σε Δήμους που έχουν τρύπες στα ταμεία, να δώσουν χρήματα; Εμείς τρύπες στα ταμεία δεν έχουμε. Δόξα τω Θεώ.

Δημοσιογράφος: Να ρωτήσω κάτι. Υποψήφιος δήμαρχος θα είστε;
Δήμαρχος: Είμαι δήμαρχος καταρχήν. Από εκεί και πέρα…

 Δημοσιογράφος: Θα κατέβετε πάλι; Δεν κουραστήκατε;

Δήμαρχος: Προφανώς.

 Δημοσιογράφος: Τι θα πείτε στους Πειραιώτες; Τι δεν καταφέρατε να κάνετε; Τι θα προσπαθήσετε να κάνετε; Τι είναι αυτό που σας βασανίζει;

 Δήμαρχος: Εμένα με βασανίζει ότι στην καθημερινότητα στη συλλογή των σκουπιδιών, δεν μπορέσαμε να κάνουμε αυτό που θα έπρεπε να κάνουμε. Το οποίο τι είναι; Η διεύθυνση της οδοσάρωσης, η οποία ξεκινάει τον Απρίλιο, με τεράστιες αντιδράσεις. Με απεργία των εργαζομένων στην καθαριότητα. Ήθελα να βελτιώσω την καθαριότητα με μια νέα δημόσια υπηρεσία, οδοσάρωσης. Έτσι, ήθελα να βελτιώσω την καθαριότητα στον Πειραιά. Έτσι έγινε η απεργία στον Πειραιά, την οποία στήριξε η ΠΟΕ-ΟΤΑ.

 Δημοσιογράφος: Οδοσάρωση; Δηλαδή να καθαρίζονται οι δρόμοι;

Δήμαρχος: Ναι, γιατί το πρόβλημά μας είναι εκεί. Οι κάδοι μαζεύονται, οι δρόμοι δεν σκουπίζονται. Εκεί είναι το πρόβλημά μας.Δημοσιογράφος: Και γιατί δεν ήθελαν οι εργαζόμενοι;

Δήμαρχος: Γιατί δεν ήθελαν να δημιουργηθεί καινούργια διεύθυνση οδοσάρωσης. Ήθελαν να ενταχθεί μέσα στην Διεύθυνση Καθαριότητας. Όμως θέλω να ξέρω ποιοι δουλεύουν και ποιοι δεν δουλεύουν στην οδοσάρωση, για αυτό δημιουργήσαμε την νέα Διεύθυνση. Θα προσληφθούν άτομα τα οποία θα δουλεύουν στην οδοσάρωση.

Δημοσιογράφος: Τι είναι αυτοί, οι πεζοί; Δεν είχατε εσείς στον Πειραιά;
Δήμαρχος: Είναι οι πεζοί, αυτοί που μαζεύουν τα σκουπίδια, που είναι έξω από τους κάδους. Εκεί δούλευαν συμβασιούχοι, οι οποίοι τώρα δεν υπάρχουν. Όμως με το συμμάζεμα των οικονομικών μπορούμε τώρα, να προσλάβουμε χωρίς να δανειζόμαστε, χωρίς να παίρνουμε έκτακτη οικονομική επιχορήγηση να προχωρήσουμε σε αυτό το πράγμα.

Δημοσιογράφος: Πότε θα γίνουν οι μονοδρομήσεις στον Πειραιά;
Δήμαρχος: Θα ανακοινωθούν έγκαιρα, για να είναι όλοι οι πολίτες ενημερωμένοι. Είμαστε σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ, για να αλλάξει τα δρομολόγια. Υπάρχει ο ανάδοχος για την αλλαγή των φαναριών, υπάρχει μεγάλη διαδικασία. Υπάρχει ανάδοχος, μόλις αλλάξουν τα δρομολόγια μπαίνουμε στην τελική ευθεία.Δημοσιογράφος: Πότε θα συνδεθείτε με την εθνική οδό; Θα ζήσουμε εμείς να το δούμε;

Δήμαρχος: Προφανώς, θα ζήσουμε να το δούμε. Το Δημοτικό Θέατρο για παράδειγμα θα είναι έτοιμο σε μερικούς μήνες. Υπάρχει πρόγραμμα για δύο χρόνια παραστάσεων υψηλής ποιότητας. Είναι το παλιό Δημοτικό Θέατρο. Γίνεται όλο από την αρχή. Το οποίο θα δώσει μια εντελώς διαφορετική, μια άλλη αντίληψη για τον Πειραιά στους Πειραιώτες και σε αυτούς που βλέπουν τον Πειραιά.

 Δημοσιογράφος: Υπάρχει στην πόλη μια κατήφεια.

Δήμαρχος: Φυσικά και υπάρχει. Ο Πειραιάς έχει ένα θέατρο. Στον Πειραιά υπήρχαν 10 θέατρα πριν 20 χρόνια. Δεν υπάρχει αυτό το πράγμα τώρα. Για αυτό πιστεύω πολύ στο Δημοτικό Θέατρο. Θα ανεβάσει την πόλη, θα της αλλάξει μορφή.

 Δημοσιογράφος: Για να πάμε στον ΟΛΠ…
Δήμαρχος: Είναι δυνατόν, μου την έχουν δώσει μερικά πράγματα. Μα είναι δυνατό να έχεις δημοτικό ιατρείο, ειδική επιχείρηση για τους μετανάστες, δεν υπάρχει άλλος Δήμος.

 Δημοσιογράφος: Έχετε και ένα παντοπωλείο. Κοινωνική πολιτική; Πόσοι άνθρωποι εξυπηρετούνται;

Δήμαρχος: Περίπου 250 οικογένειες, αν δεν κάνω λάθος οι οποίοι κάθε έξι μήνες αλλάζουν.

 Δημοσιογράφος: Το δυστύχημα είναι ότι οι ανάγκες μεγαλώνουν.

Δήμαρχος: Βεβαίως και ειδικά σε μια πόλη με 20% ανεργία, στην οποία δεν είναι μόνο ο Πειραιάς είναι και οι περιοχές γύρω –γύρω.

 Δημοσιογράφος: Αυτή η ανεργία από πού προήλθε; Έκλεισαν βιομηχανίες;

Δήμαρχος: Ο Πειραιάς ήταν η πρώτη βιομηχανική πόλη της Ελλάδος. Ήταν το Μάντζεστερ της Ελλάδας. Αυτή η βιομηχανία δεν υπάρχει πια. Στη ναυτιλία, οι περισσότεροι νέοι πάνε καπεταναίοι, μηχανικοί, αλλά τα χαμηλότερα εισοδημάτων επαγγέλματα έχουν σχεδόν εκλείψει. Υπάρχει μια δύσκολη κατάσταση, την οποία προσπαθούμε να την καλύψουμε με κοινωνικές δράσεις και καλύπτεται μέχρις ένα βαθμό. Αλλά δεν αρκεί. Είμαστε ένας Δήμος που από τον πρώτο χρόνο έχουμε ξενώνα για τους ανθρώπους που έρχονται στο ΜΕΤΑΞΑ και συνοδεύουν κάποιον καρκινοπαθή για να κάνει θεραπεία για να έχουν κάπου να μείνουν, αν δεν είναι από τον Πειραιά. Υπάρχει αυτό. Προσπαθείς να έχεις κοινωνική δράση εκεί λοιπόν χάνεις λίγο την «μπάλα». Πρέπει να συντηρηθεί λίγο το παρκάκι, πρέπει να προχωρήσουμε και με το ειδικό ιατρείο κτλ.

 Δημοσιογράφος: Ο μέσος πολίτης θα πει και στο Δημαρχείο και στον Πρωθυπουργό θέλω και το Δημοτικό Θέατρο και την παιδική χαρά να φτιάξεις και το συσσίτιο.
Δήμαρχος: Είναι απόλυτα λογικό. Όμως θα πρέπει να αντιλαμβανόμαστε καμιά φορά και τις δυσκολίες και μάλιστα από ένα Δήμο που αποδεικνύει ότι δεν υπάρχουν ζητήματα διαφθοράς, σε αυτόν τον Δήμο. Έχουμε περάσει δεκάδες ελέγχους, νομίζω για την ΔΕΠΕΠ περί πει ου ο λόγος, που κατηγορηθήκαμε ότι κάνει σπατάλες. Δεν έχει φορολογική ενημερότητα διότι, λίγο πριν αλλάξει η δημοτική αρχή, της επιβλήθηκε ένα πρόστιμο 9 εκατ. ευρώ, γατί επί 8 χρόνια δεν απέδιδε ΦΠΑ. Οι διαφημιζόμενοι στον Πειραιά, προφανώς, πλήρωναν ΦΠΑ και δεν αποδιδόταν.

Δημοσιογράφος: Μπήκε κανείς μέσα;

Δήμαρχος: Λίγο πριν αλλάξει η κυβέρνηση το μόνο πράγμα που έκανε, ήταν να αφαιρέσει την όποια ευθύνη είχαν τα πολιτικά πρόσωπα, υπεύθυνοι της εταιρίας και να την αφήσει στην εταιρία. Δεν φταίνε δηλ αυτοί που διοικούσαν την εταιρία.

 Δημοσιογράφος: Τα ακούει ο κόσμος αυτά και σου λέει: έλα εσύ, το κόμμα σου, ζητάς θυσίες. Στύψε με.
Δήμαρχος: όχι, δεν κατάλαβες, Για την προηγούμενη κυβέρνηση μιλάμε.

 Δημοσιογράφος: Για την Νέα Δημοκρατία. Ρώτησα πήγε κανείς μέσα; Όχι μου λες.
Δήμαρχος: Πως θα πάει όταν αθωώνεται ο πρόεδρος της εταιρίας;

Δημοσιογράφος: Αυτόν τον χιονοδρόμο που έχετε στον Δήμο τι τον κάνετε; Στο λιμάνι έχει προσληφθεί και ένας χιονοδρόμος
Δήμαρχος: Αυτό είναι μία από τις στρεβλώσεις. Είχε προσληφθεί. Εμείς αρνηθήκαμε να υπογράψουμε την πρόσληψή του

 Δημοσιογράφος: Ποιος τον είχε προσλάβει;

Δήμαρχος: Η προηγούμενη δημοτική αρχή είχε προκηρύξει θέση χιονοδρόμου στο λιμάνι. Μόνιμη θέση χιονοδρόμου. Φαντάζομαι ούτε στην Αράχωβα έχουν μόνιμο χιονοδρόμο.

 Δημοσιογράφος: Μήπως ήταν θέση άλλη και απλώς αυτός που πήγε ήταν χιονοδρόμος;
Δήμαρχος: Θέση χιονοδρόμου. Γυμναστές έχουμε με πολύ μεγάλο έργο.

Δημοσιογράφος: Δηλαδή έλεγε θέση χιονοδρόμου στο λιμάνι του Πειραιά;

Δήμαρχος: Προσελήφθη κάποια άλλη κοπέλα, αντί για αυτόν που φωτογραφιζόταν η θέση, γιατί αυτή είχε και τρία παιδιά, απελύθη η κοπέλα από το ΑΣΕΠ, προσελήφθη ο νεαρός, δεν έχουμε τίποτα με τα παιδιά και κακώς το λέω, αλλά είναι τρομερό.

 Δημοσιογράφος: Δεν είναι προσωπικό το θέμα, αλλά ο χιονοδρόμος τι δουλειά έχει στον Πειραιά, πες μου.
Δήμαρχος: Εμείς για παράδειγμα δεν έχουμε ρουσφετολογικές προσλήψεις. Υπήρχε ρουσφέτι στη μέση. Εγώ αρνούμαι να το υπογράψω όχι για να κόψω αυτό το παιδί. Αλλά λέω καμιά φορά ρε παιδιά, υπάρχουν και αρχείο.

 Δημοσιογράφος: Από ότι έχω μάθει το παιδί είναι καλό.

Δήμαρχος: Καταπληκτικό. Δεν έχω καμία αντίρρηση. Το ζήτημα είναι ότι μετά από 30 χρόνια θα διαβάζουν τα πρακτικά, θα πούνε ότι ο Δήμαρχος Πειραιά προσέλαβε έναν άνθρωπο που είναι χιονοδρόμος. Δηλαδή, προσελήφθη από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή και έπρεπε να υπογράψω εγώ την πρόσληψή του. Δεν θα ξέρουν για ποιο λόγο. Θα λένε ότι εγώ προσέλαβα χιονοδρόμο.

 Δημοσιογράφος: Κάθε πότε χιονίζει στον Πειραιά; Κάθε πενήντα χρόνια. Σιγά –σιγά μπαίνουμε στη φάση των Δημοτικών εκλογών.

Δήμαρχος: Ευτυχώς, για να πάρουμε τον λόγο και εμείς οι δήμαρχοι, γιατί στην επικαιρότητα είναι τα κεντρικά πολιτικά ζητήματα και η καθημερινότητα που λέτε δεν συζητείται, παρά μόνο στις δημοτικές εκλογές.

Advertisements

Μαρτίου 16, 2010 - Posted by | ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: